19 Mac 2013

Assalamualaikum...

Sihat ker semua??hari ni baru la nak update blog...dah lama x up date blog...hari ni diberi kekuatan untuk up date blog...sekarang ni blog ni dah jadi salah satu cabang bisness saya..hihih...okey saya nak kongsi dengan girls semua 1 produk untuk kecantikan...semua girls mesti nakcantik kan??me to.......saya rasa berpuas hati dengan produk ni dan saya nak girls semua merasai macam saya rasa..baby produk saya ni ialah TREENEA...huishh rasanya nam ni x asing lagi kan...sebelum tu nak tanya apa yang girls tahu tentang minyak kelapa dara ni??meh nak bg intro sedikit sebanyak tentang minyak kelapa dara ni..x kenal maka  xcinta kan??jadi meh kita sama2 baca apa itu minyak kelapa dara..=)

Mari membaca...info umum....just sharing for girls semua...(^_^)

Mesti dah jatuh cinta sikit kan bila baca tentang produk 1001 khasiat ni!!jadi mesti nak tgk rupanya cam na yer??apa yang best produk ni??makan dia jadi lagu mana??(dialek orang utara)hihih...x sabar nak tunjuk rupa TREENEA ni..hiih..skroll down okey!!


Tara ni la produk mantap yang saya nak habaq mai!!produk ni produk org melayu tau..jgn hangpa x tau plak!!ehhh ayat utara lagi..hikhikhik

SEDIKIT INFO TENTANG TREENEA =)
Minyak Kelapa Dara (VCOA) yang diperolehi dari Treenea mempunyai banyak khasiat dan manfaat kesiahtan kepada tubuh manusia kerana ia mempunyai kandungan antioksidan yang tinggi jika dibandingkan dengan minyak kelapa dara yang lain.Ia dihasilkan dari proses yang tidak menggunakan haba dan formulanya yang telah dikaji secara teliti dan terperinci menggunakan 100% pati kelapa dara organik yang bebas dari kolestrol.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan